vrijdag 1 april 2011

Studeren bij de Wilde Zeeuw

De Wilde Zeeuw draagt niet alleen zijn steentje bij aan creatieve vormgeving, maar ook aan opgeleid Nederland! We hebben meerdere stagiaires Communicatie in dienst, maar voor Ellen Verdurmen zit haar stageperiode erop. Ze verteld haar ervaringen van een jaar stagelopen bij de Wilde Zeeuw.


“Mijn naam is Ellen, en ik studeer momenteel deeltijd Communicatie in Breda. Eigenlijk is dit mijn tweede studie; ik heb hiervóór in Maastricht hotelmanagement gestudeerd. Hierna woonde en werkte ik in Limburg. Op een gegeven moment had ik het daar niet meer naar mijn zin en ben ik terug naar Zeeland gekomen.


Hier besloot ik om een tweede studie te doen en Communicatie sprak me aan. Ik zit inmiddels in mijn derde jaar en dit is mijn tweede stage. Stagelopen is eigenlijk niet verplicht voor mijn studie maar wij moeten wel werkervaring opbouwen, daarom heb ik me op stages gericht.


Toen ik klaar was bij mijn vorige stage heb ik een heleboel open sollicitaties gestuurd naar allerlei bedrijven. Ik kwam de Wilde Zeeuw eigenlijk per toeval tegen op het internet maar ze reageerden meteen!


Inmiddels zit mijn stage bij de Wilde Zeeuw er op, maar het was zeker leerzaam. Ik heb bijvoorbeeld op tekstueel gebied veel kunnen oefenen en veel geleerd. Ik vond het vooral leuk om te leren om met websites te werken. Ik was voordat ik naar de Wilde Zeeuw kwam technisch helemaal niet goed met computers. Nu kan ik werken met verschillende cms-systemen en zelfs een beetje Photoshop! Deze stage heeft echt bijgedragen aan mijn studie, voor een beginnende stagiair is het goed om te zien hoe het eraan toegaat in een bedrijf zoals de Wilde Zeeuw!”


Ellen, bedankt voor je inzet en veel succes met je studie!!


Het team van de Wilde Zeeuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten